HiFi Klubben tilbyr fleksible betalingsløsninger med Klarna, Visa, Mastercard. I alle våre butikker kan du enkelt og trygt betale med
- Visa og MasterCard
- Klarna Faktura - 14 dager betalingsutsettelse
- Klarna Konto - Delbetaling og betalingsutsettelse
Kortbetaling
Du kan betale med Visa og Mastercard/Eurocard på hifiklubben.no.
Din korttransaksjon sendes kryptert gjennom KLARNA, som er vår leverandør av kortbetalingsløsning. Dette gjør at du trygt kan betale uten å være redd for at din kortinformasjon skal komme på avveie. Les mer om Klarna personvern her.
Det totale beløpet for din bestilling belastes direkte på din konto. Om vi er utsolgt for en eller flere varer vil beløpet bli refundert av Klarna. HiFi Klubben lagerer ikke din kortinformasjon.
Klarna Faktura – Motta varen først, betal senere
Hva koster Klarna faktura?
Det er ingen fakturagebyr ved å velge Klarna Faktura og betalingsfristen er 14 dager.
Kan jeg endre forfallsdatoen på min faktura?
Ja, du kan helt selv forlenge betalingsfristen ut over 14 dager kostnadsfritt via Klarna sin app eller hos Klarna Kundeservice. Les mer om Klarna sin app her.
Når vil jeg motta fakturaen?
Faktura sendes deg på e-post når vi sender ut varene fra vårt lager. Husk at du kan bruke Klarna sin app til å registrere en retur om du ønsker å returnere varen ute å legge ut for faktura i mellomtiden. Ved forsinket betaling vil det bli sendt betalingspåminnelse og/eller inkassovarsel, og lovbestemte gebyrer kan påløpe. Dersom betaling fortsatt uteblir, vil fakturaen bli sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe. Ved forsinket betaling beregnes lovbestemt forsinkelsesrente.
Hva kreves det for å kunne handle med faktura?
For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet. HiFi Klubben har ingen innsikt eller påvirking i Klarna sin kredittvturderingsprosess. Når du velger å betale med Klarna faktura første gang må du oppgi ditt personnummer. Det blir brukt for å hente din folkeregistrerte adresse. Varene kan ikke sendes til en annen adresse. Dette er for å forhindre svindel. Hvis du ikke aksepterer adressen som hentes opp må du betale med kort.
Hva betyr det om jeg tillater Klarna å lagre min kontaktinformasjon?
Klarna kan med ditt samtykke ta vare på din kontaktinformasjon slik at det blir enklere for deg å betale hurtig neste gang du øsnker å handle med Klarna. Du kan selvsagt slette din informasjon når som hel eller la være å ha den lagrethos Klarna i det hele tatt. HiFi Klubben lagrer ikke ditt personnummeret i våre systemer.
Les mer om Klarna personvern her.
Les mer om Klarna sine betalingsvillkår her.
Ved å velge Klarna faktura får du
- Trygghet til å handle uten å oppgi din kredittkortinformasjon
- Mulighet til å handle gjennom å bare oppgi ditt personnummer
- Mulighet til å se varen før du betaler
- Du kan selv endre din betaling, registrere retur eller utsette betalingen med Klarna sin egen App
Klarna Konto – Betal i ditt tempo
Vi tilbyr Klarna Konto i samarbeid med Klarna som gir deg mulighet til å dele opp betalingen. Hvordan mye må jeg betale hver måned?
Du kan selv regne ut ca. hvordan ditt regnestykke blir med Klarna kalkulator her.
Når får jeg første faktura?
Hvis det er første gang du gjør et kjøp med Klarna Konto vil du få tilsendt en kontoavtale som du fyller ut og sender tilbake til Klarna for å godkjenne vilkårene for delbetaling. Når du har signert og returnert kontoavtalen vil månedsfakturaen sendes til deg rundt den 20. måneden etter at du gjorde din bestilling, og vil ha forfallsdato mellom den 3. og den 6. i påfølgende måned. Om du for eksempel handler i desember, får du månedsfakturaen i slutten av januar, med forfall i begynnelsen av februar.
Les mer om Klarna sine villkår her.
Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 og via chat på deres app eller nettside
Bedrift? Vi tilbyr Klarna faktura til firma, idrettslag eller kommunalt foretak
Ønsker du faktura for din bedrift, så er dette mulig via Klarna. Gå til kassen med handlekurven du ønsker å bestille. Ved punkt 3: «Mine opplysninger opg betaling» velger du bare «Kjøper som Fimra/Bedrift» og fyller ut informasjonen Klarna etterspør.
Da vil det gjennomføres en kredittsjekk av foretaket, og dersom denne godkjennes, så sender Klarna faktura for ordren til foretaket. Fakturaadresse og leveringsadresse må være den samme. HiFi Klubben har ingen innsikt eller påvirking i Klarna sin kredittvturderingsprosess.
EHF
Hos HiFi Klubben kan du som offentlig instans også bestille varer med EHF. Send din rekvisisjon til HiFi Klubben kundeservice på [email protected] så hjelper de deg videre med effektuere din ordre.
EHF rekvisisjon må inneholde:
- Firmanavn
- Organisasjonsnummer
- Fakturaadresse
- Leveringsadresse
- Varenummer og antall av hva du ønsker å bestille
- Kontaktperson
- Referanse
- Signatur/stempel av innkjøper
- Rekvisisjon må oversendes i PDF format
Resurs Bank
HiFi Klubbens kunder tilbys faktura eller delbetaling i samarbeid med Resurs Bank. Dette gjelder kun ved kjøp i våre fysiske butikker. Søknad om dette betalingsalternativet gjøres ved fysisk oppmøte i din lokale HiFi Klubben butikk. Før søknaden kan innvilges gjøres en sedvanlig kredittvurdering av Resurs Bank. Når søknaden er innvilget kan du handle med det samme.
For mer informasjon om de ulike betalingsalternativene er du velkommen til å kontakte din lokale butikk.